my whole life..:)

he's my husband:)

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

bitchesss^^

*για την κοπελίτσα που είναι πάντα δίπλα μου:)


λοιπόν αφου αυτό το άρθρο πάει σε εσένα κυρία μαριλίζα,θα το απευθύνω σε β' ενικό πρόσωπο:*
αρχίζω[ΕΕ κομμένα τα ''ωωωωωχ''!;ρ]


λοιπόόόόν..καταρχάς ξέρεις οτι σε αγαπάω πάρα πολύ,μα πάρα πολύ και θα είμαι πάντα δίπλα σου [λίγο κλισέ όλα αυτά αλλα αυτά θέλω να πωω!]
είσαι απο τα πιο σημαντικά άτομα στην ζωή μου και καταλαβαίνω και τον λόγο!
είσαι απο τα ελάχιστα άτομα που με κάνουν να γελάω πραγματικά,με όλη μου την ψυχή,άσχετα απο το ότι γελάω συνέχεια,μαζί σου γελάω ειλικρινά:')
με κάνεις να νιώθω αυτό το συναίσθημα του οτι έχεις μια κολλητή να εμπιστευθείς,να κλάψεις,να αγγαλιάσεις,να βρίσεις και άλλα τοσα:)
και είναι σημαντικό!έχουμε ρίξει τα γέλια της ζωής μας μαζί και ξέρεις τι?!Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΡΕ ΦΙΛΕ.έτσι απλά!επειδη γουστάρω!με το έτσι θέλω!
σ'αγαπάω και δεν αγαπάω κάτι άλλο.αγαπάω την μαριλίζα,αυτή την φάτσα που μου έμαθε να ακούω καλή μουσική,αυτή την φάτσα που μπορώ να εμπιστευθώ,να βρίσω,να ξεσπάσω!
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΡΕ:Ρ
ήσουν δίπλα μου σε δύσκολες μέρες,όταν σε είχα ανάγκη και με βοήθησες όσο ελάχιστα άτομα!σου χρωστάω ΠΑΑΑΡΑ πολλά,και πολλά χαμόγελα:)))
και ξέρεις τι;!είσαι τρελή και μ'αρέσει!
μ'αρέσει να χορεύουμε στον δρόμο μπροστά από τα αμάξια σαν τα ολόχαζα,μ'αρέσει να ανεβαίνουμε στο άγαλμα στην πλατεία και να χορεύουμε,μ'αρέσει να σνομπάρουμε όλες τις ΝΤΙΒΕΣ [γκούχου γκούχου !!]
και μου έμαθες να παλεύω για αυτά που θέλω και ΝΑΙ ΡΕ!ΜΑΛΑΚΑΣ!Σ'ΑΓΑΠΩ!<3
φωσφοριζάκι μου:* μαρικα μου:* μαριλιζουκοβα μου:* μαριλιζιω μου:* ψηλορειτακι μου:* σκαμπουδάκι μου:* βετουλααα μου:*


Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΜΩΡΗ ΜΠΙΤΣ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου