my whole life..:)

he's my husband:)

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

σκατα?μπορει..

ναι και εσυ κοπελιτσα,με την φρατζα νομιζεις οτι θα σε αφησω να φυγεις?ετσι απλα?οτι θα σε παρατησω?χαα,δεν σου κανω την χαρη δεσποινις..
ξερεις ποσο χαλια ειναι αυτο?σοβαρα ξερεις?δεν σε αφηνω να φυγεις μωρη,δεν σε αφηνω να φυγεις γαμω το υπουργειο παιδειας γαμω!
εγω θα προσπαθησω και ας μην βγει πουθενα..χεστηκα!εγω θα προσπαθησω!και εσυ θα προσπαθησεις!
ειπαμε εδω ειμαστε και θα τα δουμε ολα..δεν θα φυγεις εσυ τωρα!δεν σε αφηνω..δεν ειμαι ιδια χωρις εσενα βρε μαλακα,καταλαβε το.
μια φορα βρισκεις 4φυλλο τριφυλλι..εγω το βρηκα,και πιστευεις οτι θα σε αφησω ετσι απλα να πας σε ενα αλλο σχολειο που θα σου κανει κακο,που θα σου γαμανε καθημερινα την ψυχολογια,που θα εισαι με ολες τις ντιβες του πλανητη και πιστευεις οτι δεν θα κανω κατι να το αλλαξω?


και εμενα ποιος θα με βριζει ολη μερα?με ποιον θα κακαριζω συνεχεια?με ποιον θα καθομαι εξω?
ποια θα εχω να φοραει συνεχεια ακουστικα και να της τα βγαζω και να λεει ''οο μωρε αννα,καλα ειμαι'' και να συνεχιζω,να συνεχιζω,ξανα και ξανα..?
δεν θα βρω καμια αλλη και δεν θελω κιολας να σου πω την αληθεια!
εμενα η κολλητη μου ειναι μια χαρα,με τις μαλακιες τις οταν χρειαζεται,να κραζουμε,να μισουμε και να ερωτευεται..ξανα και ξανα..απο την αρχη..το ιδιο ατομο...
στο εχω πει,δεν τελειωνει τιποτα αν δεν πεις εσυ το τελος..και η ιστορια δεν τελειωνει..μαζι μου θα ερθεις,θα κανω τα αδυνατα δυνατα,θα ξυρισω και τον φοινικα προκειμενου να ερθεις!
αλλα οχι,δεν θα φυγεις..δεεεεεεεεεεεεεεεν θα φυγεις...
εγω χρονιά χωρις εσενα δεν κανω,τελος!
εγω σου ειπα τι θα κανω,και θα το βρω το τηλεφωνο ΘΕΣ ΔΕΝ ΘΕΣ (μπουχεχεχεχεχεχε)


δεν θες να φυγεις,δεν θες κανεις δεν θελει..και δεν θα φυγεις κιολας..θα εξηγησουμε και σου ειπα .. :)


και δεν αρχιζω τις μαλακιες τυπου ''θα μου λειψεις κτλ..'' γιατι αν το σκεφτεις,γιατι να μου λειψεις?! ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ Ι Δ Ι Ο      ΛΥΚΕΙΟ.εγω στο λεω!:)


σε λατρευω κ ευχαριστω :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου