my whole life..:)

he's my husband:)

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

diprosopia!


ποο!εντάξει έχω πει πως δεν θα ασχοληθώ πια μαζί σου.αλλά η κατάσταση σου με έχει κάνει ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ!-.-
θέλω ΤΟΟΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ να σου παίξω έέένα χαστούκι!ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ-.-
αλλά κρατιέμαιι!ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ(αλλά δεν ξέρω για πόσο!)
εκεί που κοροϊδευες αυτούς που ήταν 'σκυλάκια',ξαφνικά κατέληξες να είσαι ΕΣΥ το 'σκυλάκι' πίσω απο άτομα που μέχρι χθές σνόμπαρες με υφάκι και δεν συμπαθούσες!
και τώρα κάτσε και 'γλύφε' τους!ΣΑΛΙΑΡΑ!ΕΕ ΣΑΛΙΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ!
έτσι όπως πας όμως θα τους χάσεις όλους!ακόμα και αυτούς που αγαπάς,έχεις κάνει να σε μισήσουν!
εεε μα πια!δεν σε μπορώ άλλο!Κάθεσαι και κοροϊδευεις αυτα που έκανες ΕΣΥ πρώτη!
η λέξη διπροσωπία στο λεξικό έχει δίπλα το όνομά σου!:*
αα!και μην με δουλεύεις μες τα μούτρα μου!έχω ΚΑΛΟΥΣ φίλους και οσο και να τους κολλάς ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΧΩΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ:*
και δεν πρόκειται να πάρεις ΠΟΤΕ την θέση μου,για αυτό μην προσπαθείς άδικα!;)
το παίζεις μάγκας όταν είσαι με τις ''φίλες'' σου όμως όταν είσαι μόνη σου μπροστά μου το βουλώνεις και σαλιαρίζεις,εε?εε ναι αυτό θα πει ΜΑΓΚΙΑ!Τι να σου πωω!
Κάνε ότι νομίζεις.Απλά μην το παίζεις κάτι σπουδαίο.Γιατί ΔΕΝ είσαι
 Α Ξ Ι Ο Λ Υ Π Η Τ Η :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου