my whole life..:)

he's my husband:)

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

christmas spirit με χριστίνα^^

ακουστεε ^^




χειιιι^^
επιτέλους δεκέμβριος
ς*-*
χριστούγεννα,κλείνουν τα σχολεία, ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!:')
μου έλειψαν όλα αυτά!
Βέβαια παίρνουμε και ελένχους, και... ΣΚΑΤΑΑΑΑ!=/
αλλά μην το σκέφτομαι αυτό καλύτεραα!
πάμε στα δικά μαςς!επιτέλους χριστούγεννα λοιπόν!στολίσαμε και δέντρο^^
τέλειαα:33

 γλυκάκια,σοκολάτα δίπλα στο τζάκι,χαλιά,και σταρμπακςς;3
βέβαια για να πω την αλήθεια,δεν είμαι καθόλου έτσι;ρ
Προτιμώ το καλοκαιράκιιι,την θάλασσα,τον ήλιο,τα μπουγέλα,το παγωτό,την πισίνα,τις βόλτες μέχρι ΠΟΛΥ αργά,το χωριό μου <3
αλλαααα..whatever!
αφού πλησιάζουν χριστούγεννα,θα γράψουμε για τα χριστούγεννα.!
λοιπόν << ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ >> πως τα χριστούγεννα πάντα τα περνάς με τα άτομα που αγαπάς!
Λ-Α-Θ-Ο-Σ! 

Απο ότι βλέπω,με εσένα που αγαπάω,δεν θα είμαι ποτε μαζί τα χριστούγεννα.
σκατά!
αλλα τι να κάνω..δεν μπορώ να κάνω κάτι..ελπίζω μια μέρα τουλάχιστον να δεις καθαρά!;)

Ωραία δεν θα ήταν όμως?φανταστείτε το λίγο όλοι..
να είμαστε με αυτόν/αυτή που αγαπάμε,αγγαλιά,δίπλα στο δέντρο,ή κάτω στο κέντρο αγγαλιά:')
πιασμένοι χεράκι-χεράκι!..

και συνέχεια μαζί..κρίμα πάντως!
πολύ κρίμα να μην γίνει αυτό ποτε!!
ΑΔΙΚΟ ειναι βασικα! άλλα τέλος πάντωνν..
 αλλάζω θέμα τώρα και κλείνω με μια λέξηη 

''σ'αγαπάάάω ρε χάφτα!'' (και ξέρει αυτός!)

λοιπόν..τώρα..Σάββατο μεσημέρι..σπιτάκιι μου με την Χριστίνα,την τρελή,την ξαδερφη μου^^
και περνάμε γαμάτα αφου λιώνουμε πρώτα με κάτι ανέκδοτα*-*
και μετά πιάνουμε συζητήσεις ωρών ολόκληρων και λέμε ΟΛΑΑΑΑΑΑ αυτά που μας έχουν συμβει απο την τελευταία φορά που είδαμε η μια την άλλη:33
γαμαουαααααααααα!^^

την αγαπάω μωρέ την τρελή!^^
τώρα ετοιμαζόμαστε να πάμε βολτίτσα αν και υποτίθεται πως εγώ επρεπε να διαβάσω κείμενα(διαγώνισμα):Ρ
whateverr;)

αυτά είχα να πω!:*
μπαιιιι μπαι ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου